HTML

A guszta manguszta

Ahogy Liza látja a világot. Célom, hogy a tapasztalataimat, élményeimet megosszam veletek, és ezáltal elgondolkodtassalak és sokszor megnevettesselek titeket. Az élet sokszor nem úgy alakul ahogyan azt szeretnénk, de a lényeg, hogy mindenből hozzuk ki a lehető legjobbat. Álljunk pozitívan a dolgokhoz, merjünk újat kipróbálni és ha nem sikerül valami ne keseregjünk rajta sokáig, hanem álljunk fel, és haladjunk tovább. Az élet túl rövid!

Friss topikok

Linkblog

Indul a blog!

2011.01.03. 14:44 lószúnyog

Szeretettel köszöntök minden kedves látogatót!

Manapság már mindenki ír blogot, boldog és boldogtalan egyaránt. Már régóta szerettem volna én is megosztani szélesebb körrel az élményeimet, véleményemet és a remek poénokat, amelyeket olvastam, láttam, hallottam vagy amelyeket éppen az élet produkált. Csak épp nem jutott eszembe frappáns blog cím, de 2010 szilveszter napján isteni szikraként ragyogta be gondolatvilágomat (húh, asszem verseket is fogok írni :-D) 'A guszta manguszta' név. Biztos vagyok benne, hogy hozzám hasonlóan másokkal is megestek hasonló történetek, vagy eszükbe jutott hasonló vélemény, vagy ötlet, csak eddig nem volt rá fórum, hogy ezt kibeszéljék magukból. Célom, hogy felelevenítsünk kedves és/vagy vicces történeteket, a napi gondoktól elszakadjunk egy kicsit, és ha csak pár percre is, de egy jót derüljünk. Véres politikai, vallási, származásbeli, stb. vitákat nem szeretnék, persze lehet erről is írni, de csak olyan stílusban, ami nem sértő, és a benne rejlő poénon akár az érintettek is tudnak, tudnának nevetni.

Nem fogok napi rendszerességgel írni mivel nem mennyiségi termelésre rendezkedtem be, erre van más fórum, és azt munkahelynek hívják :-)

 

Szólj hozzá!

Címkék: első

A bejegyzés trackback címe:

https://manguszta.blog.hu/api/trackback/id/tr382557344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása