HTML

A guszta manguszta

Ahogy Liza látja a világot. Célom, hogy a tapasztalataimat, élményeimet megosszam veletek, és ezáltal elgondolkodtassalak és sokszor megnevettesselek titeket. Az élet sokszor nem úgy alakul ahogyan azt szeretnénk, de a lényeg, hogy mindenből hozzuk ki a lehető legjobbat. Álljunk pozitívan a dolgokhoz, merjünk újat kipróbálni és ha nem sikerül valami ne keseregjünk rajta sokáig, hanem álljunk fel, és haladjunk tovább. Az élet túl rövid!

Friss topikok

Linkblog

Tömegpuszító fegyvernek minősülő zenék

2011.01.08. 15:08 lószúnyog

Na ki hány másodpercet bír ki az alábbi videókból? :-) Halkan bármit elvisel az ember, ezért kéretik felhangosítani azt a hangszórót! Legyél bátor, Testvérem! :-D

Még nem szabadalmaztattam a guszta mangusztához hasonlóan (de legalább itt írok róla, és nyoma marad), de a pszichológiai tömegpusztító fegyvert, mint kifejezést én találtam ki. A története röviden annyi, hogy ez a szó akkor született meg bennem amikor Dr. Varga Csaba -általam egyébként nagyon tisztelt, de sajnos kevésbé megértett- tanár úrnak a könyvét olvastam (A jogi gondolkodás paradigmái című könyvét), és ebben ezt a mondatot (mai napig fejből tudom idézni!): "A racionalista dogmatizmus imperializmusával szemben a pozitivista szkepticizmus nihilizmusának lobogója feszül." meg hasonlókat :-D

Szóval ilyesmi van a jogirodalomban, de bőven előfordul a zenében is. Miért is ne? Ezekből szeretnék egy merítést bemutatni.

1. Első helyen egy cukiság áll, azaz a Cuki vagyok című mélyértelmű, zenei műalkotás, igazi hungarikum és főleg kincs! Jó szórakozást!

2. Ez egy fa! a címe és szövege, és értelme a következő szintén dobogós zeneszámnak.

3. Képzeljétek, hogy ez szól egész nap a rádióban! Én egyszer végighallgattam, aztuán napokig nyugtatókat kellett szednem, meg csepegtetni a fülembe :-)

4. Nekem mondjuk nem idegesítő, de pl. a romantikus film-kedvelő, selymetfestő rózsaszínre festett körmű hölgytársaimnál ez biztos kicsapja a biztosítékot, meg az 50 éven felülieknél is. De bevallom, én sem bírnám 15-20 percnél tovább! Biztosan nem!

 

5. Pap Rita életműve helyezkedik el. Ezek közül elég akárcsak a Csovi, csovi Jasperrre vagy a Nyuszi muszira vagy a Hápi Kacsára gondolni...Ha egész nap szemöldökcsipessel tépkednék ki a hajszálaimat az nem fájna annyira, mintha ezt kellene hallgatnom naphosszat. :-)

6. Ezt a helyet több, a halálunalomig agyonraismételt nyári slágerek érdemelték ki:

Los Del Rio: Macarena   Kaoma: Lambada    Mr. President: Coco Jambo  Bellini: Samba de Janiero   Shakira: Waka waka  Dr. Alban: It's my life    Boney M. : Rivers of Babylon  Las Ketcup: Asereje

Talán ha nem egymilliószor hallottam volna nem idegesítenének, de ííííígy :-)

Ha tudtok ti is legalább ennyire idegesítő zenét ne habozzatok! Írjátok meg, erről senki sem maradhat le ! :-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://manguszta.blog.hu/api/trackback/id/tr672569713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása